I Krąg Magiczny
- Materialne pociski Lv.1
Użytkownik może zmaterializować do 5 pocisków, każdy z nich wymaga odpowiadającej mu inteligencji(20 int na każdy pocisk)
– obrażenia: fizyczne
– dystans: 30 m
– koszt: 1 kryształ pryzmy
- Migoczące ognie Lv.1
Użytkownik tworzy trzy kule świateł mające średnicę 10cm oświetlając pełnym blaskiem wszystko w promieniu ok 7 m
– czas działania: godzina
– dystans: 40 m
– koszt: 1 kryształ pryzmy
- Koci wzrok
Osoba na którą zaklęcie zostało rzucone otrzymuje możliwość widzenia w ciemności(możliwość gromadzenia czasu poprzez wielokrotne rzucenie zaklęcia)
– czas działania: godzina
– koszt: pęk enchantowanych ziół
- Wyciszenie
Zaklęcie ogłusza cel do czasu aż ten się otrząśnie albo użytkownik przestanie utrzymywać zaklęcie.
– uwzględnienie woli między inkantatorem i celem
– czas działania: zwolnienie efektu
– dystans: 15 m
– koszt: szpula włosia cerberusa
- Fałszywa mgła
Wszystko w promieniu od punktu gdzie znajdował się inkantator zostaje pokryte gęstą mgłą w której tylko inkantator jest w stanie widzieć
– czas działania: 5 minut
– powierzchnia: w promieniu 30 m
– koszt: worek pyłu białego morza
- Aport
Pozwala na przyzwanie każdego przedmiotu w zasięgu wzroku inkantatora, który zmieści się w jego dłoni
– koszt: gwiezdna moneta
- Podpalenie
Pozwala podpalić każdy palny przedmiot przy dotyku
– koszt: pył Seret (z kory z płomiennego drzewa i liście zimenu)
- Szept
Pozwala połączyć 2 przedmioty o podobnej naturze i wykorzystywać je do komunikacji jeżeli dystans między nimi jest mniejszy niż 200 m.
– czas działania: 4 godziny
– koszt: szpula włosia cerberusa
- Łagodna dłoń Lv. 1
Pozwala uleczyć kogoś od 1 do 5 pkt hp
– dystans: bezpośredni
– koszt: fiolka krwi świetlanej bestii
- Słodki głos Lv. 1
Zwiększa charyzmę w głosie celu zaklęcia(dodaje 1 pkt do rzutów na charyzmę)
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 5 minut
– koszt: gwiezdna moneta
II Krąg Magiczny
- Materialne pociski Lv.2
Użytkownik może zmaterializować do 5 pocisków, każdy z nich wymaga odpowiadającej mu inteligencji(40 int na każdy pocisk)
– obrażenia: fizyczne(40 obrażeń na pocisk)
– dystans: 30 m
– koszt: 2 kryształy pryzmy
- Migoczące ognie Lv.2
Użytkownik tworzy pięć kul świateł mające średnicę 10cm oświetlając pełnym blaskiem wszystko w promieniu ok 7 m
– czas działania: godzina
– dystans: 80 m
– koszt: 2 kryształy pryzmy
- Duchowy pocisk L. 1
Niematerialny pocisk zadający obrażenia bezpośrednie ignorujące wytrzymałość celu
– obrażenia: bezpośrednie(od 2 do 5 obrażeń)
– dystans: 20 m
– koszt: 2 kryształy pryzmy
- Porażający dotyk
Poprzez bezpośredni dotyk inkantator paraliżuje cel który ma 50% szans na wyrwanie się spod efektu zaklęcia
– dystans: bezpośredni
– koszt: szpula włosia żelaznego wilka
- Tytaniczny młot
Zaklęcie sprawia, że w celu zbiera się dodatkowa siła(dodaje 1 pkt do rzutów na test siły)
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 30 minut
– koszt: 2 gwiezdne monety
- Uspokojenie serca
Stabilizuje osoby na granicy śmierci
– dystans: 20 m
– koszt: 2 gwiezdne monety
- Ukojenie woli
Daje szansę na zdjęcie efektu kontroli umysłu z celu
– dystans: 10 m
– koszt: świeca ze smoczą krwią
- Grząski teren
Zmiękcza podłoże o średnicy 6 metrów zmieniając je w coś na kształt bagna
– dystans: 40 m
– czas działania: godzina
– koszt: worek kryształowego pyłu
- Drogowskaz
Używając dowolnego podłużnego przedmiotu poprzez postawienie go i upuszczenie, ten upadnie wskazując kierunek w linii prostej gdzie znajduje się przedmiot bądź osoba poszukiwana przez inkantatora. Inkantator musi dosyć szczegółowo znać wygląd przedmiotu bądź osoby.
– dystans: bezpośredni
– koszt: 2 gwiezdne monety
- Łagodna dłoń Lv. 2
Pozwala uleczyć kogoś od 4 do 8 pkt hp
– dystans: bezpośredni
– koszt: fiolka krwi świetlanej bestii i gwiezdna moneta
- Iluzja Lv.1
Inkantator może poprzez manipulowanie światłem stworzyć obraz nie mogący wydawać dźwięków czy ingerować w świat materialny(obraz nie może być większy niż 3 metry)
– czas działania: zwolnienie efektu
– dystans: 60 m
– koszt: garść śnieżnej wełny
III Krąg Magiczny
- Materialne pociski Lv.3
Użytkownik może zmaterializować do 5 pocisków, każdy z nich wymaga odpowiadającej mu inteligencji(60 int na każdy pocisk)
– obrażenia: fizyczne(60 obrażeń na pocisk)
– dystans: 40 m
– koszt: 3 kryształy pryzmy
- Migoczące ognie Lv.3
Użytkownik tworzy siedem kul świateł mające średnicę 10cm oświetlając pełnym blaskiem wszystko w promieniu ok 7 m
– czas działania: 2 godziny
– dystans: 80 m
– koszt: 3 kryształy pryzmy
- Duchowy pocisk Lv. 2
Niematerialny pocisk zadający obrażenia bezpośrednie ignorujące wytrzymałość celu
– obrażenia: bezpośrednie(od 4 do 10 obrażeń)
– dystans: 30 m
– koszt: 3 kryształy pryzmy
- Kula Ognia
Inkantator wystrzeliwuje kulę ognia która trafiając w cel eksploduje i zadaje obrażenia wszystkiemu w promieniu 5 metrów i daje szansę na podpalenie.
– obrażenia: magiczne/energetyczne(od 150 obrażeń celowi do maksymalnej int użytkownika/ wszyscy w zasięgu eksplozji do 50 obrażeń)
– wymaganie 150 int
– efekt: podpalenie(25 % szans)
– dystans: 50 m
– koszt: 3 kryształy pryzmy
- Lodowa strefa
Inkantator wystrzeliwuje niewielkich rozmiarów lodowy pocisk, który w kontakcie z celem tworzy w promieniu 5 metrów od punktu zetknięcia lodową strefę.
– obrażenia: magiczne/lodowe(wszyscy w lodowej strefie mogą otrzymać od 21 do 100 obrażeń)
– wymaganie 100 int
– efekt: zamrożenie(25 % szans) unieruchamia na jedną turę
– dystans: 50 m
– koszt: 3 kryształy pryzmy
- Iluzja Lv.2
Inkantator może poprzez manipulowanie światłem stworzyć obraz oraz dźwięk nie mogący ingerować w świat materialny(obraz nie może być większy niż 5 metrów)
– czas działania: zwolnienie efektu
– dystans: 80 m
– koszt: 2 garści śnieżnej wełny
- Cisza Lv.1
Inkantator tworzy strefę wokół siebie jako centrum w której nie powstają żadne dźwięki
– czas działania: zwolnienie efektu
– powierzchnia działania 20 m
– koszt: 3 gwiezdne monety
- Niewidzialność Lv.1
Ukrywa postać osoby, na którą rzucono zaklęcie. Jej obecność czy dźwięki przez nią wydawane nie są ukrywane
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 30 minut
– koszt: świeca ze smoczą krwią i szpula włosia cerberusa
- Zbroja
Chroni kompletnie przed jednym atakiem obrażeń fizycznych
– dystans: 10 m
– czas działania: 1 godzina
– koszt: 3 gwiezdne monety
- Strach
Daje szansę na nałożenie na cel efektu przerażenia.
– uwzględnienie woli między inkantatorem i celem
– dystans: 15 m
– koszt: kryształ Dewazu
- Krwawy szał
Wprowadza cel w szał powodujący, że ten nie jest w stanie odróżnić wroga od przeciwnika
– uwzględnienie woli między inkantatorem i celem
– czas działania: utrzymanie efektu
– dystans: 30 m
– koszt: kryształ Dewazu
- Odtrucie
Daje szansę na usunięcie efektu trucizny
– dystans: bezpośredni
– szansa: 50 %
– koszt: kryształ Dewazu
IV Krąg Magiczny
- Materialne pociski Lv.4
Użytkownik może zmaterializować do 5 pocisków, każdy z nich wymaga odpowiadającej mu inteligencji(60 int na każdy pocisk)
– obrażenia: fizyczne(80 obrażeń na pocisk)
– dystans: 50 m
– koszt: 4 kryształy pryzmy
- Migoczące ognie Lv.4
Użytkownik tworzy dziesięć kul świateł mające średnicę 10cm oświetlając pełnym blaskiem wszystko w promieniu ok 7 m
– czas działania: 4 godziny
– dystans: 100 m
– koszt: 4 kryształy pryzmy
- Duchowy pocisk Lv.3
Niematerialny pocisk zadający obrażenia bezpośrednie ignorujące wytrzymałość celu
– obrażenia: bezpośrednie(od 8 do 20 obrażeń)
– dystans: 30 m
– koszt: 4 kryształy pryzmy
- Cisza Lv.2
Inkantator tworzy strefę w której nie powstają żadne dźwięki
– czas działania: zwolnienie efektu
– dystans: 50 m
– powierzchnia działania do 20 m
– koszt: 4 gwiezdne monety
- Instynkt sztukmistrza
Zwiększa szansę powodzenia akcji zręcznościowych (dodaje 2 pkt do rzutów na testy zręczności)
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 5 minut
– koszt: 4 gwiezdne monety
- Dzika zwinność
Zwiększa szansę powodzenia akcji zwinnościowych (dodaje 2 pkt do rzutów na testy zwinności)
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 5 minut
– koszt: 4 gwiezdne monety
- Rozjaśnienie umysłu
Zwiększa szansę powodzenia testów pamięci (dodaje 2 pkt do rzutów na kojarzenie faktów)
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 5 minut
– koszt: 4 gwiezdne monety
- Transformacja
Zmienia wygląd zewnętrzny osoby, nie może zmienić czyjegoś wzrostu
– dystans: bezpośredni
– czas działania: 1 godzina
– koszt: kryształki Tryzdu
- Wilczy stróż
Przywołuje magiczną bestię. Wilk mimo niewielkich zdolności bojowych posiada niezwykle mocny węch i świetnie sobie radzi jako stróż. Użytkownik może przyzwać tylko jedną bestię dziennie.
HP: 80
Statystyki:
-Siła: 90
-Zwinność: 240
-Zręczność: 240
-Wytrzymałość: 200
-Inteligencja: 120
-Wola: 0
-Charyzma: 0
-Szczęście: 0
– Percepcja (+6)
– Węszenie (+4)
– czas działania: do zachodu słońca
– koszt: kryształki Tryzdu
- Wypędzenie
Zadaj obrażenia bezpośrednie istotom nieumarłym
– obrażenia: od 11 do 20 hp
– dystans: 20 m
– powierzchnia działania: pojedynczy cel
– koszt: 2 garści śnieżnej wełny
- Święty wojownik
Nadaje atakom celu święty element zwiększając obrażenia względem istot niezgodnych ze świętą naturą
– dystans: 5 m
– efekt: podwaja obrażenia przeciwko istotom o demonicznym albo nieumarłym elemencie(w przypadku niematerialnych bytów pozwala zadawać im podstawowe obrażenia)
– czas działania: 5 minut
– koszt: anielski żeton
- Przeklęty wojownik
Nadaje atakom celu demoniczny element zwiększając obrażenia względem istot niezgodnych z demoniczną naturą
– dystans: 5 m
– efekt: podwaja obrażenia przeciwko istotom o świętym elemencie(w przypadku niematerialnych bytów pozwala zadawać im podstawowe obrażenia)
– czas działania: 5 minut
– koszt: diabelski żeton
- Animacja zwłok
Tworzy najniższej klasy zombie
Typ: Potwór/nieumarły
HP: 110
Skille:
Staty
-Siła: 30
-Zwinność: 5
-Zręczność: 7
-Wytrzymałość: 20
-Inteligencja: 1
-Wola: 1
-Charyzma: 1
-Szczęście:
Skille pasywne:
-Odporność na stuny(absolutna)
Słabość:
-Ogień
-Święty Element
– dystans: bezpośredni
– czas działania: nieograniczony
– koszt: martwe ciało i diabelski żeton
- Łagodna dłoń Lv.3
Pozwala uleczyć kogoś od 6 do 12 pkt hp
– dystans: bezpośredni
– koszt: 2 fiolki krwi świetlanej bestii i 2 gwiezdne monety
- Magiczna mina
Pozwala stworzyć pułapkę aktywującą się na skutek kontaktu fizycznego z zaklętym przedmiotem. Pozwala na zaklęcie w przedmiocie dowolnego innego zaklęcia.
– dystans: bezpośredni
– koszt: kryształki Tryzdu
- Detekcja magii
Inkantator wyczuwa wszystkie źródła magii w swoim najbliższym otoczeniu
– powierzchnia działania: do 20 m od Inkantatora
– koszt: 4 gwiezdne monety
Najnowsze komentarze