Cechy:
Rasa dyskryminowana przez większość, trzymająca się przeważnie z dala od cywilizacji zamieszkując małe osady. Niewielka część, która dostosowała się do życia w społeczeństwie zamieszkuje głównie duże ludzkie miasta gdzie prześladowania są najmniej dotkliwsze gdyż z jakiegoś powodu mieszczanie wywodzący się z rasy ludzi zaskakująco łatwo ich akceptują. Dodatkowo z powodu ich cech rasowych wielu zatrudnia się w fachu płatnych zabójców.
Wygląd:
Z daleka można pomylić arachnida z człowiekiem, jednak posiadają kilka nieznacznych różnic. Cztery pary oczu, jedna ułożona identycznie jak u innych humanoidalnych ras w oczodołach, trzy pary niewielkich czarnych oczu położonych tuż nad łukami brwiowymi, a ich golenie oraz przedramiona pokryte są chitynowym pancerzem.
Natura:
Osiągają dojrzałość fizyczną około szesnastego roku życia, jednak długość ich żyć wynosi od 120 do 150 lat. Ich zdolność widzenia w ciemnościach sprawia, że wielu z nich nie posiada stałego zegara biologicznego.
Zdolność rasowa:
Naturalna tarcza – chitynowy pancerz pancerz znajdujący się na ciele arachnida może stwardnieć i posłużyć jak naturalna tarcza chroniąca przed uderzeniami. Jednak w swoim naturalnym stanie nie różni się od reszty ciała, mimo tego by umieć wykorzystywać ją jak należy wszyscy przedstawiciele tego gatunku od dziecka szkolą się w metodach wykorzystywania tarcz.
Stany: Naturalny – wytrzymałość pancerza nie różni się niczym od wytrzymałości reszty ciała.
Wzmocniony – pancerz podwaja swoją wytrzymałość, dzięki czemu wytrzymałość użytkownika, jeżeli zablokuje cios pancerzem ochrania go przed dwukrotnością obrażeń.
Przebudzony – Ochrona pancerza podwaja się względem stanu Wzmocnionego.
Specyfikacja:
Statystyki:
Siła: 10+
Zwinność: 10+
Zręczność: 15+
Wytrzymałość: 15+
Inteligencja: 10+
Wola: 10+
Charyzma: 5+
Szczęście: 0
– Level 1
HP – 25
Widzenie w ciemnościach
Percepcja
Sztuka Tarczy
1 poziomy umiejętności wybrane przez gracza
Trening 1 sesja na dobę
Bonusy: 25% do treningu zręczności
25% do treningu wytrzymałości
Minusy: -50% do treningu charyzma
Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(naturalny)
– Level 2
Wymagania: Zebranie 400Exp.Zręczność:50.Wytrzymałość:50 cena:40Exp +Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv odporności na trucizny
Trening 2 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu zręczności
25% do treningu wytrzymałości
Minusy: -50% do treningu charyzma
Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)
– Level 3
Wymagania: Zebranie 800Exp. Zręczność:100.Wytrzymałość:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 Sztuki Tarczy
+ 1 lv odporności na trucizny
Trening 3 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu zręczności
25% do treningu wytrzymałości
Minusy: -50% do treningu charyzma
Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)
– Level 4
Wymagania: Zebranie 1600Exp. Zręczność:200.Wytrzymałość:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta HP + 15
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv odporności na trucizny
Trening 4 sesje na dobę
Bonusy: 50% do treningu zręczności
50% do treningu wytrzymałości
Minusy: -25% do treningu charyzma
Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)
– Level 5
Wymagania: Zebranie 3200Exp. Zręczność:400. Wytrzymałość:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta
HP + 20
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv odporności na trucizny
+ 1 lv sztuki tarczy
Trening 5 sesji na dobę
Bonusy: 50% do treningu zręczności
50% do treningu wytrzymałości
Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(przebudzony)
Najnowsze komentarze