Arachnidzi:

Cechy:

Rasa dyskryminowana przez większość, trzymająca się przeważnie z dala od cywilizacji zamieszkując małe osady.  Niewielka część, która dostosowała się do życia w społeczeństwie zamieszkuje głównie duże ludzkie miasta gdzie prześladowania są najmniej dotkliwsze gdyż z jakiegoś powodu mieszczanie wywodzący się z rasy ludzi zaskakująco łatwo ich akceptują. Dodatkowo z powodu ich cech rasowych wielu zatrudnia się w fachu płatnych zabójców.

 

Wygląd:

Z daleka można pomylić arachnida z człowiekiem, jednak posiadają kilka nieznacznych różnic. Cztery pary oczu, jedna ułożona identycznie jak u innych humanoidalnych ras w oczodołach, trzy pary niewielkich czarnych oczu położonych tuż nad łukami brwiowymi, a ich golenie oraz przedramiona pokryte są chitynowym pancerzem.

 

Natura:

Osiągają dojrzałość fizyczną około szesnastego roku życia, jednak długość ich żyć wynosi od 120 do 150 lat. Ich zdolność widzenia w ciemnościach sprawia, że wielu z nich nie posiada stałego zegara biologicznego.

 

Zdolność rasowa:

Naturalna tarcza – chitynowy pancerz pancerz znajdujący się na ciele arachnida może stwardnieć i posłużyć jak naturalna tarcza chroniąca przed uderzeniami. Jednak w swoim naturalnym stanie nie różni się od reszty ciała, mimo tego by umieć wykorzystywać ją jak należy wszyscy przedstawiciele tego gatunku od dziecka szkolą się w metodach wykorzystywania tarcz.

Stany: Naturalny – wytrzymałość pancerza nie różni się niczym od wytrzymałości reszty ciała.

            Wzmocniony – pancerz podwaja swoją wytrzymałość, dzięki czemu wytrzymałość użytkownika, jeżeli zablokuje cios pancerzem ochrania go przed dwukrotnością obrażeń.

            Przebudzony – Ochrona pancerza podwaja się względem stanu Wzmocnionego.

Specyfikacja:

Statystyki:

                Siła:                       10+

    Zwinność:                         10+

    Zręczność:                        15+

    Wytrzymałość:                 15+

    Inteligencja:                     10+

    Wola:                               10+

    Charyzma:                       5+

    Szczęście:                        0

– Level 1

                HP – 25

                Widzenie w ciemnościach

                Percepcja

                Sztuka Tarczy

                1 poziomy umiejętności wybrane przez gracza

                Trening 1 sesja na dobę

                Bonusy: 25% do treningu zręczności

                                25% do treningu wytrzymałości

Minusy: -50% do treningu charyzma

Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(naturalny)

– Level 2  

Wymagania: Zebranie 400Exp.Zręczność:50.Wytrzymałość:50 cena:40Exp +Gwiezdna moneta

                HP + 5

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

                + 1 lv odporności na trucizny

                Trening 2 sesje na dobę

                Bonusy: 25% do treningu zręczności

                                25% do treningu wytrzymałości

Minusy: -50% do treningu charyzma

                Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)

– Level 3

Wymagania: Zebranie 800Exp. Zręczność:100.Wytrzymałość:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 10

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

+ 1 Sztuki Tarczy

+ 1 lv odporności na trucizny

                Trening 3 sesje na dobę

                Bonusy: 25% do treningu zręczności

                                25% do treningu wytrzymałości

Minusy: -50% do treningu charyzma

                Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)

– Level 4

Wymagania: Zebranie 1600Exp. Zręczność:200.Wytrzymałość:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta      HP + 15

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

                + 1 lv odporności na trucizny

                Trening 4 sesje na dobę

                Bonusy: 50% do treningu zręczności

                                50% do treningu wytrzymałości

Minusy: -25% do treningu charyzma

                Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(wzmocniony)

– Level 5

Wymagania: Zebranie 3200Exp. Zręczność:400. Wytrzymałość:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 20

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

+ 1 lv odporności na trucizny

+ 1 lv sztuki tarczy

                Trening 5 sesji na dobę

                Bonusy: 50% do treningu zręczności

                                50% do treningu wytrzymałości

                Zdolność rasowa: Naturalna tarcza(przebudzony)

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *