Cechy:
Elfy jako lud ceniący sobie różne doświadczenia nie problemu zamieszkiwać przez długi okres czasu zarówno żywe miasta jak i odcięte od cywilizacji samotnie. Niewielu jednak przedstawicieli tego gatunku przeżywa całe swoje życie w jednym miejscu. Ich największą dumą jest ich naturalna sprawność fizyczna i bliskość jaką odczuwają względem natury.
Wygląd:
Niewiele się różnią z wyglądu od ludzi, jednak po ich przodkach pozostały im lekko spiczaste uszy wraz z bardzo smukłą sylwetką oraz dużą witalnością dzięki której przez niemal całe swe życie wyglądają niezwykle młodo. Wiekszość ma także jasnokolorowe włosy choć nie jest to reguła.
Natura:
Czas potrzebny elfowi do osiągnięcia dojrzałości fizycznej równy jest 40 wiosnom. Elfy podobnie do swoich przodków na pewnym etapie swojego życia przestają liczyć swój wiek, jednak wiadomym jest że żyją w okolicach 2000 lat.
Zdolności rasowe:
Strażnik – tworzy strażnika przybierającego kilka form zależnie od jego poziomu i który jest połączony telepatycznie z użytkownikiem słuchając każdego jego rozkazu. Nie dzieli jednak z nim żadnych zmysłów.
Stopnie: 1 forma – przyjmuje formę ptaka
Specyfikacja: Ptak
HP: 5
Siła: 2
Zwinność: 50
Zręczność 5
Wytrzymałość: 2
Inteligencja: 10
Wola: 5
Charyzma: 30
2 formy – może wymiennie przyjmować formy ptaka i tygrysa
Specyfikacja: Tygrys
HP: 40
Siła: 120
Zwinnoś 100
Zręczność: 65
Wytrzymałość: 70
Inteligencja: 40
Wola: 20
Charyzma: 25
Celność w ruchu lv. 4
3 formy – może wymiennie przyjmować formy ptaka, tygrysa i niedźwiedzia
Specyfikacja: Niedźwiedź
HP: 400
Siła: 750
Zwinność: 100
Zręczność: 150
Wytrzymałość: 700
Inteligencja: 40
Wola: 40
Charyzma: 25
4 formy – może wymiennie przyjmować formy ptaka, tygrysa, niedźwiedzia i drzewca
Specyfikacja: Drzewiec(4 metry wzrostu i zdolność mowy
HP: 500
Siła: 120
Zwinność: 100
Zręczność: 75
Wytrzymałość: 1200
Inteligencja: 100
Wola: 120
Charyzma: 50
Słabość ogień lv. 2
Specyfikacja:
Statystyki:
Siła: 10+
Zwinność: 15+
Zręczność: 15+
Wytrzymałość: 5+
Inteligencja: 10+
Wola: 10+
Charyzma: 10+
Szczęście: 0
– Level 1
HP – 10
Percepcja
Celność w ruchu
1 poziomy umiejętności wybranej przez gracza
Trening 1 sesja na dobę
Bonusy: 25% do treningu zwinność
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu wytrzymałości
– Level 2
Wymagania: Zebranie 400Exp.Zwinność:50.Zręczność:50 cena:40Exp + Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
Trening 2 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu zwinność
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu wytrzymałości
Zdolność rasowa: Strażnik(1 forma)
– Level 3
Wymagania: Zebranie 800Exp. Zwinność:100. Zręczność:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv percepcja
Trening 3 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu zwinność
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu wytrzymałości
Zdolność rasowa: D Strażnik(2 formy)
– Level 4
Wymagania: Zebranie 1600Exp. Zwinność:200. Zręczność:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv celność w ruchu
Trening 4 sesje na dobę
Bonusy: 50% do treningu zwinności
50% do treningu zręczności
Minusy: -25% do treningu wytrzymałości
Zdolność rasowa: Strażnik(3 formy)
– Level 5
Wymagania: Zebranie 3200Exp. Zwinność:400. Zręczność:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv percepcja
Trening 5 sesji na dobę
Bonusy: 50% do treningu zwinności
50% do treningu zręczności
Zdolność rasowa: Strażnik(4 formy)
Najnowsze komentarze