Elvy:

Cechy:

Przodkowie elfów, odznaczający się niezwykle dużą predyspozycją do magii. Nie mają trudności w życiu między innymi rasami, jednak spora ich część widzi naturalnym zamieszkiwanie oddalonych od reszty świata osad zamieszkałych tylko przez elvy i elfy. Ogłaszają się także często strażnikami świata, choć nigdy nie wyjaśniają znaczenia tego stwierdzenia.

 

Wygląd:

Elvy mierzące zawsze powyżej dwóch metrów wzrostu, odznaczają się niezwykłą regeneracją dzięki czemu ich ciała wydają się nieskalane przez czas. Zewnętrznymi cechami odróżniającymi ich od innych ras są niezwykle długie spiczaste uczy oraz lśniące błękitne źrenice. Niektórzy posiadaja także w burzy włosów,  niewielkie poroże przypominajace jelenie.

 

Natura:

Długość życia elvów jest nieznana, mówi się że pierwszy narodzony Elv wciąż żyje. Wiadomo jednak że osiągają pełną dojrzałość fizyczną w wieku bliskim 40 lat, po tym czasie przestają liczyć swój wiek.

 

Zdolności rasowe:

Oddech pradawnych – Zdolność wynikająca z ich niezwykłej witalności, pozwalająca zregenerować raz dziennie swoje rany. Regeneruje 10 HP.

Dar pradawnych – pozwala zmniejszyć koszt zaklęć w skali dziennej

Stopnie: Uczeń – pozwala zniwelować dziennie koszt porównywalny do zaklęcia Pierwszego kręgu

                  Adept – pozwala zniwelować dziennie koszt porównywalny do zaklęcia Drugiego kręgu

                  Mistrz – pozwala zniwelować dziennie koszt porównywalny do zaklęcia Trzeciego kręgu

Pradawna moc – użytkownik wytwarza dziennie 1 punkt many

 

Specyfikacja:

Statystyki:

                Siła:                       5+

    Zwinność:                         10+

    Zręczność:                        10+

    Wytrzymałość:                 10+

    Inteligencja:                     15+

    Wola:                               10+

    Charyzma:                       15+

    Szczęście:                       0

 

 

– Level 1

                HP – 10

                Kontrola magiczna

                Percepcja magiczna

                1 poziomy umiejętności wybranej przez gracza

                Trening 1 sesja na dobę

                Bonusy: 25% do treningu inteligencji

                                25% do treningu charyzmy

Minusy: -50% do treningu siły

Zdolność rasowa: Oddech pradawnych

 

– Level 2  

Wymagania: Zebranie 400Exp.Inteligencja:50.Charyzma:50 cena:40Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 5

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

                Trening 2 sesje na dobę

                Bonusy: 25% do treningu inteligencji

                                25% do treningu charyzmy

Minusy: -50% do treningu siły

                Zdolność rasowa: Dar pradawnych(uczeń)

 

– Level 3

Wymagania: Zebranie 800Exp. Inteligencja:100. Charyzma:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 5

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

+ 1 Percepcja magiczna

                Trening 3 sesje na dobę

                Bonusy: 25% do treningu inteligencji

                                25% do treningu charyzmy

Minusy: -50% do treningu siły

                Zdolność rasowa: Dar pradawnych(adept)

 

– Level 4

Wymagania: Zebranie 1600Exp. Inteligencja:200. Charyzma:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 10

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

                Trening 4 sesje na dobę

                Bonusy: 50% do treningu inteligencji

                                50% do treningu charyzmy

Minusy: -25% do treningu siły

                Zdolność rasowa: Dar pradawnych(mistrz)

 

– Level 5

Wymagania: Zebranie 3200Exp. Inteligencja:400. Charyzma:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta

                HP + 10

                + 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza

+ 1 lv kontroli magicznej

                Trening 5 sesji na dobę

                Bonusy: 50% do treningu inteligencji

                                50% do treningu charyzmy

                Zdolność rasowa: Pradawna moc

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *