Cechy:
Niemal wszystkie gnomy parające się technologią magiczną stawiają sobie za cel stworzenie idealnego magiczno-mechanicznego golema. Ich relacje z innymi rasami nie odznaczają się w żaden konkretny sposób po za relacjami z krasnoludami, które mimo że często na powierzchni wglądają wrogo przeważnie są bardzo przyjazne. Są cenionymi rzemieślnikami i architektami przez co bardzo znaczna ich ilość mieszka w zatłoczonych miastach. Do tego z racji swojego wzrostu i natury mają wrodzony talent do ukrywania swojej obecności.
Wygląd:
Ich wzrost znajduje się w przedziale między 1.2 0 a 1.40 metra. Ich sylwetka wydaje się przysadzista, jednak ich kończyny są bardzo szczupłe. Często noszą okulary gdyż ich oczy wydają się nienaturalnie duże i z tego powodu wyglądają na wyłupiaste co często odstręcza przedstawicieli innych ras. Dodatkowo rysy ich czaszki są bardzo wyraziste a nos niezwkle albo spiczasty, bądź absurdalnie garbaty.
Natura:
Gnom uznawany jest już za dorosłego gdy w wieku 13 lat przejdzie krótki rytuał w czasie którego przypalane są końcówki ich uszu. Długość ich życia wacha się między 80 a 140 lat.
Zdolności rasowe:
Wola przetrwania – pozwala raz dziennie wrócić z granicy śmierci. Kiedy HP spadnie do 0 daje szansę rzutu trzydziestką, który jeżeli się powiedzie pozwala wrócić do żywych
Stopnie: Determinacja – „wskrzesza” użytkownika z 1 HP
Odrodzenie – „wskrzesza” użytkownika z pełnym HP
Specyfikacja:
Statystyki:
Siła: 10+
Zwinność: 5+
Zręczność: 15+
Wytrzymałość: 10+
Inteligencja: 15+
Wola: 10+
Charyzma: 10+
Szczęście: 0
– Level 1
HP – 10
Ukrycie
Rzemieślnictwo
Kowalstwo
1 poziomy umiejętności wybranej przez gracza
Trening 1 sesja na dobę
Bonusy: 25% do treningu inteligencji
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
– Level 2
Wymagania: Zebranie 400Exp.Inteligencja:50.zręczność:50 cena:40Exp + Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Identyfikacja materiałów
Trening 2 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu inteligencji
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
– Level 3
Wymagania: Zebranie 800Exp. Inteligencja:100. Zręczność:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Ukrycie
Trening 3 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu inteligencji
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
Zdolność rasowa: Wola przetrwania(Determinacja)
– Level 4
Wymagania: Zebranie 1600Exp. Inteligencja:200. Zręczność:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Kowalstwo
Trening 4 sesje na dobę
Bonusy: 50% do treningu inteligencji
50% do treningu zręczności
Minusy: -25% do treningu zwinności
– Level 5
Wymagania: Zebranie 3200Exp. Inteligencja:400. Zręczność:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Rzemieślnictwo
Trening 5 sesji na dobę
Bonusy: 50% do treningu inteligencji
50% do treningu zręczności
Zdolność rasowa: Wola przetrwania(Odrodzenie)
Najnowsze komentarze