Cechy:
Rasa, ceniąca sobie rzemiosło, sztukę oraz proste narzędzia opierające się na enchantach i konkurująca z gnomami i ich mechanicznymi tworami. Mimo ciągłej zażartej rywalizacji między dwiema rasami ich relacja jako rzemieślników jest całkiem dobra. Zwykle niewiele ich obchodzi jak długo mogą poświęcić się swoim zainteresowaniom. Według niektórych legend wywodzą się z krwii tytanów, jednak nie istnieją żadne potwierdzające tej teorii dowody.
Wygląd:
Ich wzrost znajduje się w przedziale między 1.30 a 1.60 metra. Wiele osób kojarzy ich z długimi brodami jednak jest to zwyczaj tylko podróżujących krasnoludów, ci którzy zagrzali już gdzieś swoje miejsce utrzymują swoje błyskawicznie rosnące brody i włosy bardzo krótkie, bądź golą je kompletnie by nie przeszkadzały w codziennym życiu. Ich sylwetka jest masywna, Większość krasnoludów nawet bez ciężkiego treningu ma mocno zarysowane, wręcz wyrzeźbione mięśnie.
Natura:
Krasnoludy dorastają z podobną prędkością co ludzie, a ich życia ciągnął się nawet do 600 lat przeważnie zachowując wygląd który mieli po osiągnięciu 40 roku życia. Często zdarza się że umierają z przyczyn naturalnych niewiele po 100 latach. Mówi się że krasnoluda przy życiu trzyma jego własna ciekawość i jak długo krasnolud czuje przyjemność z życia i żar ciekawości mógłby żyć wiecznie.
Zdolności rasowe:
Awatar – Tworzy wokół krasnoluda powłokę z energii w kształcie jego powiększonej sylwetki, sięgającej niemal trzech metrów, zwiększającej jego siłę i zdolności witalne.
Stopnie: Miraż – trwa 10 minut i na ten czas dodaje 100 siły. Efekt do końca: dodaje 10 HP i odejmuje połowę inteligencji
Rzeczywistość – trwa 30 minut i na ten czas dodaje 250 siły. Efekt do końca: dodaje 20 HP i odejmuje połowę inteligencji
Prawda – trwa godzinę i na ten czas podwaja siłę. Efekt do końca: dodaje 400 HP i odejmuje połowę inteligencji
Specyfikacja:
Statystyki:
Siła: 15+
Zwinność: 5+
Zręczność: 15+
Wytrzymałość: 10+
Inteligencja: 10+
Wola: 10+
Charyzma: 10+
Szczęście: 0
– Level 1
HP – 25
Identyfikacja materiałów
Identyfikacja przedmiotu
Kowalstwo
1 poziomy umiejętności wybranej przez gracza
Trening 1 sesja na dobę
Bonusy: 25% do treningu siła
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
– Level 2
Wymagania: Zebranie 400Exp. Siła :50. Zręczność :50 cena:40Exp + Gwiezdna moneta
HP + 5
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Identyfikacja materiałów
Trening 2 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu siła
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
Zdolność rasowa: Awatar(miraż)
– Level 3
Wymagania: Zebranie 800Exp. Siła:100. Zręczność:100 cena:80Exp + Gwiezdna moneta
HP + 10
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Identyfikacja przedmiotu
Trening 3 sesje na dobę
Bonusy: 25% do treningu siła
25% do treningu zręczność
Minusy: -50% do treningu zwinności
Zdolność rasowa: Awatar(rzeczywistość)
– Level 4
Wymagania: Zebranie 1600Exp. Siła:200. Zręczność:200 cena:120Exp + Gwiezdna moneta
HP + 20
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Kowalstwo
Trening 4 sesje na dobę
Bonusy: 50% do treningu siła
50% do treningu zręczności
Minusy: -25% do treningu zwinności
– Level 5
Wymagania: Zebranie 3200Exp. Siła:400. Zręczność:400 cena:160Exp + Gwiezdna moneta
HP + 20
+ 1 poziom umiejętności wybranej przez gracza
+ 1 lv Tytaniczna siła
Trening 5 sesji na dobę
Bonusy: 50% do treningu siła
50% do treningu zręczności
Zdolność rasowa: Awatar(prawda)
Najnowsze komentarze