Tura, akcja i Skille

Tura, akcja i Skille:

            Tura w czasie walki trwa 3 sekundy, w jej trakcie gracz może przemieścić swoją postać zależnie od wyznaczonego dystansu, wykonać akcje zależnie od zdolności postaci i aktywować skille  w zakresie możliwości postaci. Część skilli jest nieodzownie złączona z wykonaniem akcji, lecz część z nich może zostać aktywowana kompletnie niezależnie.

            Akcja jest to czynność wykonywana w czasie tury wymagająca albo pełnego zaangażowania fizycznego, albo psychicznego ze strony postaci. Przykładem zaangażowania fizycznego jest wykonanie ataku bądź serii ataków na cel, przykładem zaangażowania psychicznego rzucenie zaklęcia czy aktywacja skilla dystansowego. W celu odniesienia sukcesu przy danej akcji należy wyrzucić wraz z modyfikatorami liczbę wyższą od 15 na d30, albo liczbę wyższą niż najniższy próg wymagany do wykonania jej.

            Skille są do nadprzyrodzone zdolności posiadane przez postaci i pozwalające przekroczyć limity wyznaczone przez statystyki postaci. Skill może zostać aktywowany niezależnie od akcji jeżeli jest to skill ładowany, albo bezpośredni, nie tyczy się to zakleć.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *