Nadklasa: Czarownik

Elementalista

Wymagania: Skil[Pocisk żywiołu]

  • Lodowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na zamrożenie celu i unieruchomienie go aż ten się uwolni z lodu.
  • Ognista sfera – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 50 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 60) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na podpalenie.
  • Piaskowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na oślepienie.
  • Strefa powietrznych ostrzy – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów,  która zadaje do 100 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 100) każdemu kto się w niej znajduje.

 

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Percepcja Magiczna

Rozwój: + 5 HP / + 20 inteligencja / + 5 wola / + 5 charyzma

 

 

Zaklinacz

Wymagania: Skill:[Wzmocnienie]

  • Silne ciało – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa siłę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Silna wola – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa wolę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Silny umysł – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa inteligencję celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Słabość – Sprawia, ze wybrana statystyka celu spada o 20 na czas 6 sekund(2 tury) Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana

Rozwój: + 10 HP / + 10 inteligencja / + 10 wola / + 5 charyzma / + 5 szczęście

 

 

Uzdrowiciel

Wymagania: Skil:[Zasklepenie]

  • Lekkie leczenie – Regeneruje 3 HP na dystansie do 2 metrów
  • Oczyszczenie umysłu – Jeżeli cel nie miał możliwości pozbycia się kontroli umysłu daje mu szansę z minusem(d8) na wyrwanie się spod efektu
  • Witalność – Pozwala na zregenerowanie do pełni zdrowia w ciągu 5+(d8) dni odciętych kończyn jeżeli te zostaną przyszyte
  • Oczyszczenie – Daje 25% szansy na usunięcie duchowego albo demonicznego elementu, zastosowane na istocie zadaje jej od 31 do 120 obrażeń. Jeżeli oprze się efektowi oczyszczenia otrzymuje tylko 31 pewnych obrażeń. Zasięg działania to 5 metrów

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Medycyna

Rozwój: + 15 HP / + 10 inteligencja / + 5 wola / + 15 charyzma

 

 

Czarodziej

Wymagania: Skil:[ Energetyczna Tarcza]

  • Księga zaklęć lv.1 – Pozwala na spisanie i korzystanie z 3 zaklęć z systemu kręgów magicznych(systemu inkantacyjnego) ignorując to do którego kręgu należą. Jednak żeby móc z nich skorzystać, użytkownik musi użyć odpowiednich katalizatorów.
  • Strefa mocy – Tworzy na 6 sekund(2 tury) strefę o średnicy 15 metrów, wszystkie zaklęcia użyte w granicach strefy są dwukrotnie silniejsze.
  • Studium lv.1 – Pozwala zaadoptować jedno zaklęcie z systemu inkantacyjnego(1 Kręgu Magicznego) i używać go raz dziennie bez konieczności używania katalizatorów.
  • Iluzja – Pozwala stworzyć iluzję widzianą tylko przez jedna osobę i jeżeli ta osoba posiada wolę wyższą od użytkownika, rozpozna że to iluzja.

 

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana

Rozwój: + 10 HP / + 25 inteligencja / + 5 wola

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *