Nadklasa: Czarownik

Elementalista

Wymagania: Skil[Pocisk żywiołu]

  • Lodowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń magicznych(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na zamrożenie celu i unieruchomienie go aż ten się uwolni z lodu.
  • Ognista sfera – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 50 obrażeń magicznych(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 60) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na podpalenie, które zadaje przez 5 tur po 2 obrażenia bezpośrednie, chyba że poświęci się turę na ugaszenie płomieni.
  • Piaskowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń fizycznych(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na oślepienie.
  • Strefa powietrznych ostrzy – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów,  która zadaje do 100 obrażeń fizycznych(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 100) każdemu kto się w niej znajduje.

 

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Percepcja Magiczna

Rozwój: + 5 HP / + 20 inteligencja / + 5 wola / + 5 charyzma

 

 

Zaklinacz

Wymagania: Skill:[Wzmocnienie]

  • Silne ciało – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa siłę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Silna wola – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa wolę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Silny umysł – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa inteligencję celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
  • Słabość – Sprawia, ze wybrana statystyka celu spada o 20 na czas 6 sekund(2 tury) Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana

Rozwój: + 10 HP / + 10 inteligencja / + 10 wola / + 5 charyzma / + 5 szczęście

 

 

Uzdrowiciel

Wymagania: Skil:[Zasklepenie]

  • Lekkie leczenie – Regeneruje 3 HP na dystansie do 2 metrów
  • Oczyszczenie umysłu – Jeżeli cel nie miał możliwości pozbycia się kontroli umysłu daje mu szansę z minusem(d8) na wyrwanie się spod efektu
  • Witalność – Pozwala na zregenerowanie do pełni zdrowia w ciągu 5+(d8) dni odciętych kończyn jeżeli te zostaną przyszyte
  • Oczyszczenie – Daje 25% szansy na usunięcie duchowego albo demonicznego elementu, zastosowane na istocie zadaje jej od 31 do 120 obrażeń magicznych. Jeżeli oprze się efektowi oczyszczenia(cel wyrzuci liczbę większą niż wyniósł rzut użytkownika), otrzymuje tylko 31 pewnych obrażeń magicznych. Zasięg działania to 5 metrów

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Medycyna

Rozwój: + 15 HP / + 10 inteligencja / + 5 wola / + 15 charyzma

 

 

Czarodziej

Wymagania: Skil:[ Energetyczna Tarcza]

  • Księga zaklęć lv.1 – Pozwala na spisanie i korzystanie z 3 zaklęć z systemu kręgów magicznych(systemu inkantacyjnego) ignorując to do którego kręgu należą. Jednak żeby móc z nich skorzystać, użytkownik musi użyć odpowiednich katalizatorów.
  • Strefa mocy – Tworzy na 6 sekund(2 tury) strefę o średnicy 15 metrów, wszystkie zaklęcia użyte w granicach strefy są dwukrotnie silniejsze.
  • Studium lv.1 – Pozwala zaadoptować jedno zaklęcie z systemu inkantacyjnego(1 Kręgu Magicznego) i używać go raz dziennie bez konieczności używania katalizatorów jak długo nalezy do niższego niż 4 krąg magiczny.
  • Iluzja – Pozwala stworzyć iluzję widzianą tylko przez jedna osobę i jeżeli ta osoba posiada wolę wyższą od użytkownika, rozpozna że to iluzja.

 

Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana

Rozwój: + 10 HP / + 25 inteligencja / + 5 wola / + 1 inicjatywa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *