Elementalista
Wymagania: Skil[Pocisk żywiołu]
- Lodowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na zamrożenie celu i unieruchomienie go aż ten się uwolni z lodu.
- Ognista sfera – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 50 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 60) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na podpalenie.
- Piaskowa burza – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 80 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 80) każdemu kto się w niej znajduje i daje 25% szansy na oślepienie.
- Strefa powietrznych ostrzy – Tworzy sferyczną strefę o średnicy 3 metrów na dystansie do 40 metrów, która zadaje do 100 obrażeń(mniej jeżeli inteligencja użytkownika jest niższa niż 100) każdemu kto się w niej znajduje.
Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Percepcja Magiczna
Rozwój: + 5 HP / + 20 inteligencja / + 5 wola / + 5 charyzma
Zaklinacz
Wymagania: Skill:[Wzmocnienie]
- Silne ciało – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa siłę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
- Silna wola – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa wolę celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
- Silny umysł – Na 6 sekund(2 tury) zwiększa inteligencję celu o 30. Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
- Słabość – Sprawia, ze wybrana statystyka celu spada o 20 na czas 6 sekund(2 tury) Efekt nie nakłada się i zasięg użycia to 10 metrów.
Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana
Rozwój: + 10 HP / + 10 inteligencja / + 10 wola / + 5 charyzma / + 5 szczęście
Uzdrowiciel
Wymagania: Skil:[Zasklepenie]
- Lekkie leczenie – Regeneruje 3 HP na dystansie do 2 metrów
- Oczyszczenie umysłu – Jeżeli cel nie miał możliwości pozbycia się kontroli umysłu daje mu szansę z minusem(d8) na wyrwanie się spod efektu
- Witalność – Pozwala na zregenerowanie do pełni zdrowia w ciągu 5+(d8) dni odciętych kończyn jeżeli te zostaną przyszyte
- Oczyszczenie – Daje 25% szansy na usunięcie duchowego albo demonicznego elementu, zastosowane na istocie zadaje jej od 31 do 120 obrażeń. Jeżeli oprze się efektowi oczyszczenia otrzymuje tylko 31 pewnych obrażeń. Zasięg działania to 5 metrów
Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Medycyna
Rozwój: + 15 HP / + 10 inteligencja / + 5 wola / + 15 charyzma
Czarodziej
Wymagania: Skil:[ Energetyczna Tarcza]
- Księga zaklęć lv.1 – Pozwala na spisanie i korzystanie z 3 zaklęć z systemu kręgów magicznych(systemu inkantacyjnego) ignorując to do którego kręgu należą. Jednak żeby móc z nich skorzystać, użytkownik musi użyć odpowiednich katalizatorów.
- Strefa mocy – Tworzy na 6 sekund(2 tury) strefę o średnicy 15 metrów, wszystkie zaklęcia użyte w granicach strefy są dwukrotnie silniejsze.
- Studium lv.1 – Pozwala zaadoptować jedno zaklęcie z systemu inkantacyjnego(1 Kręgu Magicznego) i używać go raz dziennie bez konieczności używania katalizatorów.
- Iluzja – Pozwala stworzyć iluzję widzianą tylko przez jedna osobę i jeżeli ta osoba posiada wolę wyższą od użytkownika, rozpozna że to iluzja.
Umiejętności: 1 Lv. Kontrola Magiczna / 1 Lv. Arkana
Rozwój: + 10 HP / + 25 inteligencja / + 5 wola
Najnowsze komentarze