Nadklasa: Wojownik

Rycerz

Wymagania: Skil[Cięcie]

  • Tarcza – Pozwala zwiększyć swoja wytrzymałość na kolejne 3 sekundy o 20
  • Los Drużyny – Zwiększa o 20 szczęście wszystkich osób będących w zasięgu wzroku użytkownika i uznawanych za sojuszników na okres 3 sekund(1 tury)
  • Gołębie Serce – Wzmacnia wolę użytkownika o 15 na czas 3 sekund(1 tury)
  • Powietrzne ostrze – Atak transformujący zwykłe cięcie bronią bezpośrednia na atak dystansowy sięgający do 15 metrów.

Umiejętności: 1 Lv. Sztuka Walki(…) / 1 Lv. Sztuka Tarczy

Rozwój: + 20 HP / + 15 siły / + 10 zręczności / + 5 wytrzymałości / + 1 obrona

 

Szermierz

Wymagania: Skil[Pchnięcie]

  • Punktowanie – Po dwóch turach medytacji w czasie których użytkownik może się poruszać ale nie może szarżować i która nie może być rozproszona przyjętymi obrażeniami, wyprowadzane są trzy ciosy jeden po drugim.
  • Finezja – Zwiększa o 2 metry, dystans który może przebyć użytkownik przy normalnym poruszaniu.
  • Taniec – Wprowadza użytkownika w stan gotowości dzięki któremu otrzymuje bonus(d4) w reakcji(uniku) na następny atak w zwarciu i jeżeli unik się powiedzie otrzymuje możliwość wyprowadzenia ataku.
  • Technika prowokacji – Daje użytkownikowi bonus(+1 do rzutu) do ataku w zwarciu przeciwnika i jeżeli ten się powiedzie, cel w następnej turze zmuszony jest skupić na nim swoją uwagę.

Umiejętności: 1 Lv. Sztuka Walki(…) / 1 Lv. Celność w ruchu

Rozwój: + 15 HP / + 15 zwinność / + 10 zręczności / + 5 siły / + 1 inicjatywa

 

Barbarzyńca

Wymagania: Skil[Rozpłatanie]

  • Rozłupanie – Jeżeli użytkownik uwolni w jednej turze swój gniew i nie podejmie żadnej akcji to w kolejnej jego obrażenia podwoją się
  • Miażdzenie – Zwiększa siłę użytkownika o 30 na czas 3 sekund(1 tury)
  • Kruszenie – Dodaje 10 obrażeń do ataków wyprowadzonych przeciwko obiektom
  • Wilczy duch – Użytkownik po 6 sekundach medytacji w czasie której nie może się poruszać zostaje opętany przez wilczą duszę i otrzymuje błogosławieństwo w formie zwiększenia większości jego statystyk(+40 do siły, wytrzymałości, zwinności i zręczności)

Umiejętności: Lv. 1 Sztuka Walki(…) / Lv. 1 Tytaniczna siła

Rozwój: 30 HP / + 15 siły / + 15 wytrzymałości / + 1 obrona

 

Awanturnik

Wymagania: Skil[Szarża]

  • Zmyłka – Użytkownik pozoruje atak nie zadając przy tym obrażeń i jeżeli ten się powiedzie, wyprowadza kolejny którego przeciwnik nie jest w stanie zablokować nawet jeżeli posiada taką zdolność.
  • Prowokacja – Daje 25% szansy na sprowokowanie przeciwnika i sprawienie, że oponent skupi swoją uwagę na użytkownikowi jak długo ten nie jest nieumarłym, istotą spirytualną, albo jego wola nie posiada absolutnej przewagi względem woli użytkownika musi także być w stanie usłyszeć słowa użytkownika.
  • Odwaga – Zwiększa wolę i szczęście użytkownika o 20 na kolejne 3 sekundy(1 turę)
  • Ocena prawdopodobieństwa – Daje 25% szansy użytkownikowi na spostrzeżenie słabości przeciwnika jeżeli ten takową posiada.

Umiejętności: Lv. 1 Sztuka Walki(…) / Lv. 1 Prowokacja

Rozwój: 25 HP / + 5 siły / + 5 wytrzymałości / + 10 zręczności / + 10 zwinności / + 1 inicjatywa

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *