Strzelec
Wymagania: Skil[Strzał]
- Sokole Oko – Daje +1 do rzutów na ataki bronią dystansową
- Trójstrzał – Użytkownik wyprowadza błyskawicznie trzy ataki bronią dystansową, na drugi atak otrzymuje minus(d4), a na trzeci minus(d8)
- Bieg – Sprawia, że dystans szarży staje się standardowym dystansem poruszania się
- Uśmiech losu – Dodaje użytkownikowi 40 szczęścia na następne 6 sekund(2 tury)
Umiejętności: Lv. 1 Celność(…) / Lv. 1 Strzelectwo
Rozwój: 10 HP / + 15 zręczności / + 15 zwinności
Sztukmistrz
Wymagania: Skill[Drugi rzut]
- Żongler – Czterokrotny rzut na podjętą akcję każdy z minusem(d8)
- Kuglarz – Przeciwnik walczący aktualnie w zwarciu z użytkownikiem otrzymuje -1 do swojego najbliższego rzutu
- Pokerzysta – Dodaje +1 do rzutów na oszustwo
- Atrapa – Tworzy miraż naśladujący użytkownika, który ma 25% szansy zmylić wrogów i przyjąć jeden atak zamiast użytkownika
Umiejętności: Lv. 1 Perswazja / Lv. 1 Fałszerstwo
Rozwój: 5 HP / + 5 zręczności / + 5 wola / + 10 charyzma / + 10 szczęście
Łotrzyk
Wymagania: Skil[Ukrycie]
- Wymknięcie – Pozwala ukryć swoją obecność i zaatakować cel zadając mu podwojone obrażenia, jeżeli użytkownik próbuje się ukryć gdy przeciwnik jest już świadom jego obecności otrzymuje minus(d4/d6/d8/d12 zależnie od uznania DM-a) na akcję ukrycia się i minus(d4) na atak z ukrycia
- Ślusarz – Daje +1 do próby otwarcia zamku nawet jeżeli użytkownik nie posiada minimalnych statystyk wymaganych do otwarcia go
- Saper – Daje +1 do próby rozbrojenia pułapki nawet jeżeli użytkownik nie posiada minimalnych statystyk wymaganych do rozbrojenia jej
- Skrytobójstwo – Daje + 1 do rzutu na atak z zaskoczenia i dodaje 30 obrażeń
Umiejętności: Lv. 1 Celność w ruchu / Lv. 1 Skradanie
Rozwój: 5 HP / + 15 zręczności / + 15 zwinności
Szaleniec
Wymagania: Skil[Zmysł]
- Szósty zmysł – Sprawia, że użytkownik zdając się na przeczucia wybiera najbardziej podatne na ataki punkty przeciwnika i dostaje +2 do rzutów na atak w zamian traci możliwość reakcji na 3 sekundy(1 turę)
- Szał ataków – Użytkownik wyprowadza 4 ataki każdy z minusami, pierwszy(d4), drugi (d6), trzeci(d8), czwarty(d12)
- Mówi Bóg – Użytkownik raz dziennie może zapytać DM-a o radę. Ten rzuca kością i zależnie od tego co mu wypadnie daje pozytywną albo negatywną radę.
- Nos na bogactwa – Użytkownik jest w stanie wyczuć ogólny kierunek gdzie znajduje się coś cennego
Umiejętności: Lv. 1 Fałszerstwo / Lv. 1 Kuglarstwo
Rozwój: 10 HP / + 10 zręczności / + 10 zwinności / + 10 szczęścia
Najnowsze komentarze