Nadklasa: Zwiadowca

Strzelec

Wymagania: Skil[Strzał]

  • Sokole Oko – Daje +1 do rzutów na ataki bronią dystansową
  • Trójstrzał – Użytkownik wyprowadza błyskawicznie trzy ataki bronią dystansową, na drugi atak otrzymuje minus(d4), a na trzeci minus(d8)
  • Bieg – Sprawia, że dystans szarży staje się standardowym dystansem poruszania się
  • Uśmiech losu – Dodaje użytkownikowi 40 szczęścia na następne 6 sekund(2 tury)

 

Umiejętności: Lv. 1 Celność(…) / Lv. 1 Strzelectwo

Rozwój: 10 HP / + 15 zręczności / + 15 zwinności

 

 

Sztukmistrz

Wymagania: Skill[Drugi rzut]

  • Żongler – Czterokrotny rzut na podjętą akcję każdy z minusem(d8)
  • Kuglarz – Przeciwnik walczący aktualnie w zwarciu z użytkownikiem otrzymuje -1 do swojego najbliższego rzutu
  • Pokerzysta – Dodaje +1 do rzutów na oszustwo
  • Atrapa – Tworzy miraż naśladujący użytkownika, który ma 25% szansy zmylić wrogów i przyjąć jeden atak zamiast użytkownika

Umiejętności: Lv. 1 Perswazja / Lv. 1 Fałszerstwo

Rozwój: 5 HP / + 5 zręczności / + 5 wola / + 10 charyzma / + 10 szczęście

 

 

Łotrzyk

Wymagania: Skil[Ukrycie]

  • Wymknięcie – Pozwala ukryć swoją obecność i zaatakować cel zadając mu podwojone obrażenia, jeżeli użytkownik próbuje się ukryć gdy przeciwnik jest już świadom jego obecności otrzymuje minus(d4/d6/d8/d12 zależnie od uznania DM-a) na akcję ukrycia się i minus(d4) na atak z ukrycia
  • Ślusarz – Daje +1 do próby otwarcia zamku nawet jeżeli użytkownik nie posiada minimalnych statystyk wymaganych do otwarcia go
  • Saper – Daje +1 do próby rozbrojenia pułapki nawet jeżeli użytkownik nie posiada minimalnych statystyk wymaganych do rozbrojenia jej
  • Skrytobójstwo – Daje + 1 do rzutu na atak z zaskoczenia i dodaje 30 obrażeń

 

Umiejętności: Lv. 1 Celność w ruchu / Lv. 1 Skradanie

Rozwój: 5 HP / + 15 zręczności / + 15 zwinności

 

 

Szaleniec

Wymagania: Skil[Zmysł]

  • Szósty zmysł – Sprawia, że użytkownik zdając się na przeczucia wybiera najbardziej podatne na ataki punkty przeciwnika i dostaje +2 do rzutów na atak w zamian traci możliwość reakcji na 3 sekundy(1 turę)
  • Szał ataków – Użytkownik wyprowadza 4 ataki każdy z minusami, pierwszy(d4), drugi (d6), trzeci(d8), czwarty(d12)
  • Mówi Bóg – Użytkownik raz dziennie może zapytać DM-a o radę. Ten rzuca kością i zależnie od tego co mu wypadnie daje pozytywną albo negatywną radę.
  • Nos na bogactwa – Użytkownik jest w stanie wyczuć ogólny kierunek gdzie znajduje się coś cennego

Umiejętności: Lv. 1 Fałszerstwo / Lv. 1 Kuglarstwo

Rozwój: 10 HP / + 10 zręczności / + 10 zwinności / + 10 szczęścia

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *